Subject: Re: äriregistri andmete juurdepääs vanalinna asumi kinnistute korteriühistute osas osas
From: "Kristel Akerman" <[email-masked]>
To: "Hedi Stenman" <[email-masked]>
Date: Fri, 12 Jan 2024 16:07:23 +0200

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Kiiruse huvides digiallkirjastasin hetkel varemsaadetud e-kirja.
Kui vajate palvet muus vormis, saab vormistada:)

On Fri, 12 Jan 2024 at 16:01, Hedi Stenman <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> > wrote:

Tere Kristel

Andmete saamiseks palun saatke oma tellimus digitaalselt allkirjastatuna.

Lugupidamisega

 <http://www.rik.ee/>

Hedi Stenman

Kliendihaldur

Klienditoe tiim

Registrite ja Infosüsteemide Keskus

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

6803160

 <http://www.linkedin.com/company/centre-of-registers-and-information-systems>

 <https://www.facebook.com/pages/Registrite-ja-Infos%C3%BCsteemide-Keskus/115173698595077?ref=hl>

 <http://www.rik.ee/> www.rik.ee

Käesolev kiri on konfidentsiaalne ning mõeldud kasutamiseks kirja päises 
nimetatud isikule. Igasugune käesoleva kirja
mistahes viisil kasutamine või kopeerimine isiku poolt, kes ei ole märgitud 
selle adressaadiks, on keelatud. Kui te olete
saanud käesoleva kirja eksimuse tõttu, palun teavitage sellest koheselt 
kirja saatjat ning kustutage saadud kiri koos
kõikide lisadega.

From: Kristel Akerman <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Thursday, January 11, 2024 11:20 PM
To: RIK info <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject: äriregistri andmete juurdepääs vanalinna asumi kinnistute 
korteriühistute osas osas

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere taas!

Seoses laiapõhjaliste ja eriilmeliste Tallinna vanalinna asumi uuringutega 
( 
<https://www.artun.ee/valmisid-kaks-uut-huvitavat-uuringut-tallinna-vanalinna-kohta/> 
https://www.artun.ee/valmisid-kaks-uut-huvitavat-uuringut-tallinna-vanalinna-kohta/), 
kõrgetasemelise teadus-, õppe-, arendustööga täpsustan, kas Eesti 
Kunstiakadeemia ( <https://www.riigiteataja.ee/akt/114032019001> 
https://www.riigiteataja.ee/akt/114032019001) ühele konkreetsele 
Kunstikultuuri teaduskonna üliõpilasele ning tema juhendajale on on võimalik 
väljastada andmetega (esialgne näitlik tabel manuses, ideaalis võiks olla 
tänavate kaupa) koondtabel ÜKSNES Tallinna vanalinna asumi kinnistute 
korteriühistute andmete  (kõigile vaba juurdepääsuga detailandmed) osas?

Teadustöö valmimisajaks on planeeritud kevad 2024.a.

Lugupidamisega

Kristel

P.S. Manuses Maa-ameti poolt väljastatud nimekiri katastriüksustest, mis 
ulatuvad Vanalinna asumisse, et kui Teil ehk õnnestub süsteemist 
katastritunnuste abil korteriühistud leida?

__

 <https://www.riigiteataja.ee/akt/1041759?leiaKehtiv> 
https://www.riigiteataja.ee/akt/1041759?leiaKehtiv

Andmetöötlustasu ei rakendata:

*	riigiasutusele;
*	kohtule;
*	kohtutäiturile;
*	valla- või linnavalitsusele;
*	avalik-õiguslikust juriidilisest isikust teadus- ja arendusasutusele 
seadusest tuleneva avalik-õigusliku ülesande täitmiseks.

§ 2.  Eesti Kunstiakadeemia õiguslik seisund, eesmärk ja ülesanded

  (1) Eesti Kunstiakadeemia (edaspidi akadeemia) on 1914. aastast tegutsev 
kunstide ülikool.

  (2) Akadeemia on avalik-õiguslik juriidiline isik, kes tegutseb käesoleva 
seaduse, kõrgharidusseaduse, oma põhikirja ja muude õigusaktide alusel.

  (3) Akadeemia on integreeritud teadus-, arendus-, õppe-, loome- ja 
kultuuriasutus. Akadeemia eesmärk on panustada rahvusvahelise 
kõrgetasemelise teadus-, õppe-, arendus- ja loometööga ning sellele 
tuginevate uuenduslike teenustega ühiskonna kestlikku arengusse ning rahva 
heaolu kasvu.

  (4) Käesoleva paragrahvi lõikes 3 nimetatud eesmärgi saavutamiseks 
akadeemia:
  1) pakub teadus-, arendus- ja loometegevusele tuginevaid kõrghariduse 
omandamise võimalusi kõrghariduse kõigil astmetel ja täiendusõppes kunsti, 
arhitektuuri, disaini ja humanitaaria valdkondades;
  2) on kunsti-, disaini- ja arhitektuurihariduse edendaja ja järjepidevuse 
hoidja;
  3) viljeleb kunsti ja teadust, sealhulgas loomepõhist uurimust;

  4) on kunsti, disaini ja arhitektuuri eest seisja ühiskonnas.

___

E-kinnistusraamatu lepinguliseks kliendiks on ettevõtted ja asutused, mis 
vajavad igapäevaselt suuremal hulgal usaldusväärset informatsiooni 
kinnistute kohta. E-kinnistusraamatu andmed on seadusliku jõuga.

 <https://www.rik.ee/et/e-kinnistusraamat/e-kinnistusraamatu-hinnad> Tasu 
arvestamise alused

*	Äriregistri ja kinnistusraamatu teabe väljastamise tasu lähtub 
põhimõttest, et teenitav tulu peab katma justiitshalduspoliitika valdkonnaga 
seotud infosüsteemide ülalpidamise (e-toimik; elektrooniline Riigi Teataja; 
Abieluvararegister; Laevakinnisturaamat; Digitoimik; Ametlikud Teadaanded 
jm) kulud.

-- 

what a splendid day it is

-- 

what a splendid day it is